Buscar en este blog

jueves, 24 de septiembre de 2015

Bitbulteno 20, de la Federación Española de Esperanto

Publicada por la Federación Española de Esperanto la revista mensual Bitbulteno 20, 24-a de septembro 2015:

 

26 DE SEPTIEMBRE - DÍA EUROPEO DE LAS LENGUAS

Se acerca la celebración del Día Europeo de las Lenguas. Se trata de una iniciativa organizada todos los 26 de septiembre desde el 2001 por parte del Consejo de Europa, como una forma de animar a los más de 800 millones de europeos que viven en los 47 estados miembros de ese organismo, a aprender más idiomas, a cualquier edad, dentro y fuera de la escuela.
Convencidos de que la diversidad lingüística es una herramienta para lograr una mayor comprensión intercultural y un elemento clave en la rica herencia cultural de nuestro continente, desde la Federación Española de Esperanto nos sumamos a ese objetivo.
A tal fin hemos organizado una conferencia ese sábado 26 de septiembre, a las 11 horas, en nuestra sede de Madrid (en la calle Rodríguez San Pedro, 13), para dar a conocer la situación actual y las perspectivas del esperanto, así como para presentar los cursos que en estas próximas fechas van a comenzar en diversas ciudades españolas.
La actividad, junto con otras iniciativas de diversas asociaciones esperantistas de toda Europa y otras partes del mundo, se recoge en la página web del Consejo, en esta dirección.

26 DE SEPTEMBRO – EŬROPA TAGO PRI LINGVOJ

Alproksimiĝas la Eŭropa Tago pri Lingvoj. temas pri iniciato organizata ĉiujn 26 de septembro, fare de la Konsilio de Eŭropo, por instigi la pli ol 800 milionojn da eŭropanoj loĝantaj en la 47 ŝtatoj membroj de tiu organizaĵo lerni lingvojn sendepende de la aĝo, en kaj ekster la lernejoj.
Konvinkitaj ke la lingva diverseco estas ilo por atingi pli grandan interkulturan komprenon kaj ŝlosila elemento en la riĉa cultura heredaĵo de nia kontinento, Hispana Esperanto-Federacio aldoniĝas al tiu ĉi celo. Tial, ni organizis prelegon la venontan 26an de septembro, je la 11a matene, en nia sidejo en Madrido (strato Rodríguez San Pedro, 13), por konigi la nunan situación kaj la perspektivojn de Esperanto, kaj por prezenti la kursojn kiuj en venontaj tagoj komenciĝos en diversaj urboj de Hispanio.
La activaĵo, kune kun aliaj iniciatoj de diversaj esperantistaj asocioj de la tuta Eŭropo kaj eĉ de aliaj partoj de la mondo, estas anoncata en la retejo de la Konsilio de Eŭropo. 
Ankaŭ tie aperas unuafoje la broŝuro de la Tago, tradukita al Esperanto, danke al la klopodoj de Edukado.net.

 

ANA MANERO RECIBE EL DIPLOMA DE UEA A LOS ACTIVISTAS DESTACADOS

En la clausura del 100 congreso universal de esperanto que finalizó el mes pasado en Lille se anunciaron los nombres de 12 activistas que este año han merecido los Diplomas que la Asociación Universal de Esperanto entrega todos los años por méritos por su actividad en el campo del esperanto. Este año, uno de los diplomas ha sido recibido por nuestra compañera Ana Manero, "por la dirección del proyecto Bitoteko de la Federación Española de Esperanto".
Ana es la responsable de la Biblioteca Juan Régulo Pérez de HEF desde principios de los años 90, donde ha demostrado su profesionalidad, tanto en el cuidado como en la catalogación o la difusión. Dentro de esta actividad, junto con Miguel Ángel Sancho lanzó y coordina el proyecto Bitoteko, una biblioteca digital, que sirve a la vez como museo y archivo, donde se puede acceder a libros, artículos, piezas musicales, vídeos, etc en formato digital. La Bitoteko, gracias sobre todo a las gestiones de Ana ante las autoridades españolas y europeas de cultura, es parte de los repositorios Hispana y Europeana.
La Federación Española de Esperanto se alegra profundamente del reconocimiento a Ana Manero, que es al mismo tiempo un reconocimiento al resto de colaboradores en este proyecto del que nos sentimos tan orgullosos. Cualquier activista o simpatizante que desee colaborar en el proyecto, puede ponerse en contacto con nosotros.
Bitoteko es accesible en la dirección http://bitoteko.esperanto.es/.

ANA MANERO RICEVIS DIPLOMON PRI ELSTARA AGADO DE UEA

En la Solena Fermo de la 100-a Universala Kongreso en Lillo estis anoncitaj la nomoj de 12 ricevantoj de Diplomo pri Elstara Agado kaj de Diplomo pri Elstara Arta Agado, kiujn ĉiujare aljuĝas la Estraro de UEA. Inter ili, Diplomon ĉijare ricevis nia kunasocianino Ana Manero, "pro la gvidado de la projekto Bitoteko de Hispana Esperanto-Federacio".
Ana estas la respondeculo de la Biblioteko Juan Régulo Pérez de HEF ekde komence de la naŭdekaj jaroj, agante tiel ke HEF pioniris prizorgadon de E-biblioteko per profesiecaj rimedoj. Kadre de sia biblioteka agado, ŝi lanĉis kaj kun Miguel Ángel Sancho kunordigas la projekton Bitoteko. Danke al ŝiaj klopodoj ĉe la Hispana Ministerio pri Kulturo, estis atingite ke la Bitoteko de HEF iĝu parto de la bitdeponejoj Hispana kaj Europeana.
Bitoteko estas projekto de HEF kiel cifereca biblioteko, muzeo kaj arkivo. Ĝi entenas librojn, artikolojn, muzikajn pecojn, videojn, ktp, en bita formo, konsulteblajn libere por faciligi la aliron de la uzantoj al niaj dokumentoj kaj konservi nian komunan kulturan heredaĵon. Ĝia baza adreso estas http://bitoteko.esperanto.es/.
HEF ĝojas ke UEA iel rekonas, samtempe kun Ana, la projekton kaj ankaŭ la laboron de la ceteraj kunlaborantoj, por havigi al la tutmondaj samideanoj kaj al esploristoj aliron al materialo grava kulture kaj historie. Ĉiu ajn, el ajna lando aŭ asocio, kiu deziras kunlabori por antaŭenigi kaj kompletigi la projekton, estas bonvenigata kontakti kun ni.

Seguir leyendo ... Legu pli ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario